INZERCE

Leo Express a jeho vlakové soupravy v černo-žlutém provedení. Foto: Wikimedia

Leo Express splatilo dluhopisy z roku 2012

Společnost LEO Express ke dni 12. prosince 2017 oznamuje splacení celé emise dluhopisů LEO EXPRESS.

 Po pěti letech od emise, v souladu s emisními podmínkami, LEO Express splatil celou zbývající výši emise dluhopisů LEO EXPRESS7,50/17. Na konci každého roku také LEO Express platil investorům slíbený úrok 7,5 %, který letos vyplácí spolu s jmenovitou hodnotou dluhopisů, a snižuje tak celkové dluhové zatížení Skupiny o více než 17,5 mil. CZK.

CEO Skupiny LEO Express Peter Köhler k tomu dodává: „Chtěli bychom poděkovat investorům, kteří s námi byli již od počátku provozu od roku 2012, podporovali nás a sledovali tak vývoj naší Skupiny, která se za dobu emise rozrostla od provozu vlaků na lince Praha – Ostrava na mezinárodní skupinu provozující multimodální dopravní služby již v sedmi zemích Evropy s tržbami téměř půl miliardy ročně. Vzhledem k tomu, že Evropský parlament schválil další liberalizaci evropské železnice, budeme i nadále pracovat s externími investory kteří mohou společnost podporovat v jejím růstu.“

LEO Express je soukromá multimodální dopravní společnost, která v roce 2012 zahájila svou činnost novými vlaky na páteřních linkách v Česku a na Slovensku. Provozuje také rozsáhlou síť autobusových a minibusových linek v České republice, Polsku, Německu, Rakousku, na Ukrajině a v Maďarsku. V srpnu 2017 převzal LEO Express vybranou část aktiv německé společnosti Locomore a obnovil její provoz na trase Berlín – Stuttgart spolu se společností FlixBus. LEO Express je první český dopravce, který začal provozovat železniční spoj mimo území České republiky a Slovenska. V roce 2018 spouští novou open-access železniční trasu Praha – Krakow.

-red-