INZERCE

Předávání cen oborové soutěže Zlatý středník. Jedním z předávajících je vydavatel Ekonomického deníku Ivo Harmann (druhý zprava). Zcela vpravo moderátor večera Miloš Čermák. Foto: Jiří Reichl

Zlatý středník veřejné a státní správy vyhrála Masarykova univerzita

Zlatý středník, oborové ocenění pro firemní média, který organizuje profesní sdružení PR Klub, vyhlásil oceněné tituly v 16. ročníku za rok 2017. V kategorii G2C (veřejná a státní správa) vyhrála Masarykova univerzita za svůj časopis MUNI.

Ekonomický deník byl partnerem kategorie G2C (veřejná a státní správa) soutěže Zlatý středník, kterou organizuje profesní sdružení PR Klub. Ceny 16. ročníku tradiční soutěže byly předány v pondělí večer v pražském hotelu Andel´s Vienna House. Večerem provázel novinář Miloš Čermák, který jej pojal ve volnějším stylu v duchu „stand up comedy“, takže zatímco se publikum bavilo některými jeho vtípky, organizátorům tuhl úsměv na rtu.

Každopádně lze říct, že ceny ve všech 16 kategoriích byly rozdány a byly uděleny také ceny Grand Prix výkonného výboru PR Klubu. Tu za grafický design si odnesl magazín sklářské firmy Lasvit „The beauty of Glass – Lighting Collection 2018/2019“. Za obsah Boomerang Communication  za časopis společnosti CompAp a. s. za časopis The Current. Nejlepší celkovou úroveň elektronického obsahu měla loni podle výkonného výboru PR Klubu Škoda Mladá Boleslav a její youtube kanál, který připravila agentura Zaraguza CZ a nejlepší tištěné médium má opět Lasvit a The Beauty of Glass.

Vydavatel Ekonomického deníku Ivo Hartmann (zcela vpravo) s vítězi kategorie pro veřejnou správu soutěže Zlatý středník. foto: Jiří Reichl

V kategorii určené pro periodika státní a veřejné správy, jejímž partnerem byl Ekonomický deník, ocenila porota prvním místem Masarykovu univerzitu v Brně a její časopis MUNI. Na druhém místě je Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně s časopisem Universalia a na třetím časopis Statistika&My Českého statistického úřadu. Ceny zástupcům vítězů předal vydavatel Ekonomického deníku Ivo Hartmann.

Patrik Schober, osobnost PR roku 2017. foto: Jiří Reichl

Osobností PR roku 2017 byl vyhlášen Patrik Schober, majitel agentury PRAM Consulting, který je zároveň předsedou představenstva WorldCom zahrnující 4 tisíce PR profesionálů ze 130 agentur. Její obrat je půl miliardy dolarů ročně.

Kompletní výsledky a více informací najdete na webu pořadatele Zlatého středníku, profesního sdružení PR Klub.

Jiří Reichl

O Zlatém středníku jsme psali:

Dnes je poslední možnost přihlásit obecní zpravodaje do soutěže Zlatý středník 

Města a obce mohou přihlásit své zpravodaje do soutěže Zlatý středník. Ekonomický deník je…

„Erasmus pro starosty“: Samosprávy chtějí, aby EU dotovala studijní cesty zastupitelů