INZERCE

Mikrofony, mluvčí. Foto: www.pixabay.com

Komunikace ve státní správě – květnová akce PR klubu pro zástupce „komunálu“

Unikátní seminář zaměřený na komunikaci státní správy i menšího města nabídce květnový PR work. Ekonomický deník je mediálním partnerem semináře a doporučujeme jej všem, kdo se zajímají o komunikaci státního či veřejného sektoru a chtějí nabrat zkušenosti, případně se poučit z dobrých i těch horších příkladů, které se při zastupování státu či města mohou stát.

Státní správa obvykle v efektivitě za komerční sférou pokulhává a komunikace není výjimkou. Příčinou mohou být větší firemní rozpočty na komunikaci, větší důraz na vzdělávání, měření výkonu … a někdy i snadnější cesta prosadit do komunikace i velmi neotřelé a kreativní nápady. Dobrá komunikace veřejné správy je ale důležitá pro nás všechny, a proto chceme ukázat, že i s omezenějším rozpočtem a sešněrováním státními pravidly se dá komunikovat dobře a efektivně. Ukážeme vám ty nejlepší příklady. Od malých obcí, po největší státní úřady a instituce.

Mediálním partnerem akce je Ekonomický deník.

CHCETE PŘIJÍT? Stačí se jednoduše přihlásit skrze ON-LINE FORMULÁŘ.

Program semináře:

13.00 – 13.20 hod. Úvod a představení semináře
Jan Osúch, místopředseda VV PR Klubu a PR ředitel Travel Advance – Dubai Tourism
Pavel Vlček, člen VV PR Klub a PR manažer mBank

13.20 – 13.50 hod. Haló, tady vláda, nezavěšujte. Aneb jak komunikovat značku, která je lidem z principu podezřelá
Martin Ayrer, koordinátor strategické komunikace Univerzity Karlovy
Martin se zabývá specifiky mediální, marketingové i PR komunikaci. Působil jako redaktor ČTK a TV Nova. Reklamní kampaně plánoval v pozici mediálního plannera v mediální agentuře PHD. Pracoval v politickém marketingu na pozicích tiskového mluvčího politické strany, tiskového mluvčího ministerstva a tiskového mluvčího vlády. Nyní pracuje na Univerzitě Karlově v oblasti strategické komunikace.

13.50 – 14.20 hod. Co se mi osvědčilo v ministerské komunikaci
Štěpánka Filipová, tisková mluvčí Ministerstva průmyslu a obchodu ČR
Současná ředitelka komunikace a tisková mluvčí MPO ČR, v minulosti působila jako mluvčí Svazu měst a obcí, šéfka komunikace MPSV ČR, České správy sociálního zabezpečení nebo státní agentury CzechInvest. V minulosti také vedla komunikaci Karlovarských minerálních vod.

14.20 – 14.50 hod. Coffee break

14.50 – 15.20 hod. Jak na komunikaci městské části
Ondřej Šrámek, tiskový mluvčí Prahy 6
Tiskový mluvčí Prahy 6. V minulosti působil také jako mluvčí ministerstva financí a vyzkoušel si i práci v komerční PR agentuře. Profesní kariéru začínal v médiích, mnoho let byl editorem vysílání České televize a TV Barrandov.

15.20 – 15.50 hod. Od policejní komunikace po PR malého města
Roman Skřepek, vedoucí kanceláře starosty a odboru vnějších vztahů města Tišnova
V letech 2002 – 2011 tiskový mluvčí cizinecké policie, poté policejního prezídia a také protikorupční policie. Až do minulého roku se pět let věnoval vzdělávání budoucích tiskových mluvčích v soukromém institutu. Nyní žije nedaleko Brna a tisková práce na menším městě je pro něj nejen povoláním, ale něčím, co ho stále baví. Kromě toho vede web města Tišnova, Facebook a přispívá do místních periodik.

15.50 – 16.20 hod. A zase ten Brusel!
Peter Zsapka, vedoucí komunikačního oddělení Zastoupení Evropské komise v ČR
Peter je v oblasti komunikace pohybuje více než 10 let. Zaměřuje se především na politickou komunikaci, event management a téma médií v postfaktické době. Je autorem konceptu www.evropajsity.cz a související virální kampaně.

16.20 – 16.50 hod. Shrnutí semináře a hlavních postřehů
Jan Osúch, místopředseda VV PR Klubu a PR ředitel Travel Advance – Dubai Tourism
Pavel Vlček, člen VV PR Klub a PR manažer mBank
CHCETE PŘIJÍT? Stačí se jednoduše přihlásit skrze ON-LINE FORMULÁŘ.

Cena: 1 890 Kč pro členy PR Klubu
2 140 Kč pro členy APRA a ČMS
2 390 Kč pro ostatní zájemce

-red-