Do roku 2020 společnost obsloužila celkem 16,5 milionu zákazníků. Více než dvacet procent z nich přibylo právě vloni. Obrat firmy se zvýšil meziročně o 42 procent na celkových 14,5 miliardy korun. Největší podíl na tom má Polsko, Česká republika, Německo a Rumunsko. Společnost je také čím dál populárnější v Itálii a Francii. Notino ročně prodá přes 55 milionů produktů a odbaví dvanáct milionů objednávek. Během vánoční sezóny Notino odesílá až 140 tisíc balíků v jediný den.
Společnost klade důraz na moderní technologie a přístup k zákazníkům. Proto na konci července otevřela v Brně největší prodejnu s parfémy a kosmetikou v České republice. Nová dvoupatrová parfumerie o ploše 850 metrů čtverečních nabízí více než 250 celosvětově známých značek a moderní technologie a inovace pro krásu.
Největší parfumerie u nás
V pořadí jde již o sedmý kamenný obchod na území České republiky. Celkový počet prodejen se tak blíží téměř ke třiceti po celé Evropě. Svou rozlohou přesahuje dosud největší prodejnu v pražském Florentinu a prodejní plochou je největší tuzemskou parfumerií vůbec.
„Na trhu působíme už sedmnáct let. Za tuto dobu jsme ušli dlouhý kus cesty. A svět krásy také. Proto jsme se rozhodli pro naše zákazníky otevřít něco víc než jen prodejnu s kosmetikou. Prostor, kde krásu nakoupí, ale i zažijí. Nabídneme zde čtyři studia pro diagnostiku pleti i vlasů. Zákazníky zde nalíčíme i učešeme ve speciálních studiích. Parfémový asistent jim sám vybere vůni. Budou tu dostupné ty nejmodernější inovace a technologie pro ještě větší zážitek z krásy,“ říká generální ředitel Notina Zbyněk Kocián.
Parfémy na míru
Prodejny nabízí moderní služby a inovace, které návštěvníkům ještě více zpříjemní a usnadní výběr. Příkladem je virtuální zrcadlo Modiface nebo make-upová i vlasová studia, kde se mohou zákazníci nechat třeba i nalíčit nebo učesat. Naprostým unikátem je pak patentovaný přístroj AirParfum, skrze který si zákazníci mohou vyzkoušet desítky vonných složek bez jakéhokoliv zatížení a vybrat si tak parfém přesně na míru.
Kromě toho Notino představilo v nově otevřeném obchodě také zcela nový koncept svých prodejen, který poprvé spatřil světlo světa v roce 2020 při otevření pobočky v polské Varšavě. Nový interiérový design je v teplejších barvách, používá dřevěné akcenty, má přehlednější uspořádání nábytku a celkově tak navozuje modernější a útulnější pocit.
Nechybí ani řada technologických vylepšení, jako jsou LED panely či senzorové lišty, které zákazníkům umožňují komfortnější zobrazování nabídky a dalších informací.
Výdej internetových objednávek
Nejnovější prodejna Notina zároveň slouží také jako výdejna internetových objednávek. Zákazníci mohou navíc přímo na místě objednat jakýkoliv produkt z internetové nabídky a nechat si ho zdarma dopravit až domů.
Cesta společnosti začala v České republice v roce 2004 a v současné době je jedním z nejsilnějších hráčů na poli krásy a e-commerce. K dnešnímu dni působí na 24 evropských trzích, kde mimo jiné provozuje 26 prodejen. Je autorizovaným partnerem největších světových beauty společností a ve svém portfoliu má 55 tisíc produktů od více než 1 150 značek.
ede