INZERCE

Na evropský trh míří thajský I-Mobile, začíná v Česku a na Slovensku

Jedna z největších východoasijských mobilních společností, thajský Samart I-Mobile, oznámila vstup na český trh. V první fázi na něj bude dodávat chytré telefony.  

“Zákazníci většinou akceptovali, že když chtějí zařízení špičkové kvality, musí si připlatit,” uvedl ředitel českého partnera I-Mobile KIM Group Robert Kařízek s tím, že tato přímá úměra u nové značky na českém trhu údajně neplatí.

Skupina Samart Group s centrálou v Bangkoku sestává z 30 firem, které jsou aktivní v různých zemích regionu. Poskytuje mobilní služby, tablety a smartphony a je také dodavatelem obsahu. Společnost byla založena v roce 1966, telekomunikacím se věnuje od roku 1986. V posledních letech I-Mobile úspěšně vstoupil na trhy v Dubaji a Spojených arabských emirátech. Česká republika a Slovensko jsou prvními státy v Evropě, kde bude I-Mobile aktivní, v první fázi jako dodavatel smartphonů.

Dodávaná zařízení budou lokalizována do češtiny a slovenštiny, bude zajištěn i místní servis včetně dodávek náhradních dílů. To je v plném souladu se strategií společnosti – soustředit se vybrané trhy a tam poskytovat nejlepší možnou kvalitu.

“Hovoří za nás 30 milionů prodaných zařízení i zkušenosti našich zákazníků, kteří potvrzují, že naše služby a produkty jsou minimálně na srovnatelné úrovni s hlavními globálními hráči. Jsme tedy schopni a připraveni rázně vstoupit na světové trhy včetně Evropy. Věříme, že Česká republika v tom bude hrát významnou roli,“ prohlásil viceprezident pro produkty Ditaphon Chantraurai. V první fázi se mají produkty I-Mobile prosadit hlavně v segmentu mobilů střední třídy používaných pro pracovní účely.

“Značka I-Mobile to jistě nebude mít snadné, přesto si dovolíme říci, že nevypadá vůbec zle. Sebevědomí však zástupcům rozhodně nechybí, čemuž odpovídají i cenovky. I-Mobile se tak nebude snažit za každou cenu konkurovat právě nízkou cenou/marží, chce nabídnout kvalitní přístroje s kompletní lokalizací a kvalitními komponenty. To vše navíc v povedeném balení. Jestli si své zákazníky společnost najde ukáže až čas,” zhodnotil šance nové značky na českém trhu publicista Martin Fajmon.

-tz-, -of-