INZERCE

Home Credit mění po 20 letech logo. Zmizí lednice

Firma poskytující úvěry na spotřebitelské zboží nejen u nás, ale například i v Číně, Home Credit, mění logo. Nejdříve v ČR, příští rok v celém světě.

Společnost Home Credit byla založena v roce 1997 a poskytovala úvěry na nákup spotřební elektroniky.

home-credit-logo_rgb-jpg_stare

V České republice byla jednou z prvních nebankovních institucí, která poskytovala tento typ finančních produktů. I proto měla v logu ledničku jako symbol věcí, na které si u ní mohou klienti půjčit.

Nyní je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v České republice. V první polovině letošního roku poskytla úvěry v celkové výši 5,6 miliardy Kč. Svůj business rozvíjí také v Ruské federaci a v posledních letech především v jihovýchodní Asii (Filipíny) a v Číně, kde působí ve 24 kantonech a 260 městech.

Vedení firmy se rozhodlo v roce 2017, kdy oslaví 20 let fungování, změnit logo. „Písmeno O v názvu společnosti nahradil emotikon (smajlík), který odkazuje na lidský přístup ke klientům. Nové logo odráží jak změny v přístupu k zákazníkům, tak i v produktovém portfoliu společnosti,“ uvedla marketingová ředitelka Jana Studničková.

hc_2radkove_bar_rgb

Za posledních 20 let Home Credit vyrostl. Z původně malé firmy z Hustopečí nedaleko Brna je dnes světová nebankovní úvěrová společnost, která patří ve své kategorii k největším. V . „Trh se v posledních letech výrazně změnil a dnes jsou rychlé a dostupné úvěry standardem. Chceme se stále více zaměřovat na budování vztahů se zákazníky a inovace. Mnohem širší je také současné portfolio produktů. A proto jsme chtěli, aby i naše logo správně vystihlo dnešní Home Credit a jeho moderní a lidský přístup k zákazníkům,“ uvádí k novému logu Studničková.

Nové logo začne Home Credit používat od 1. listopadu letošního roku, a to v České republice a na Slovensku. V roce 2017 se spustí výměna loga v rámci celé skupiny Home Credit International.

Jiří Reichl