Zlatý středník, oborové ocenění pro firemní média, který organizuje profesní sdružení PR Klub, vyhlásil oceněné tituly v 16. ročníku za rok 2017. V kategorii G2C (veřejná a státní správa) vyhrála Masarykova univerzita za svůj časopis MUNI.
Ekonomický deník byl partnerem kategorie G2C (veřejná a státní správa) soutěže Zlatý středník, kterou organizuje profesní sdružení PR Klub. Ceny 16. ročníku tradiční soutěže byly předány v pondělí večer v pražském hotelu Andel´s Vienna House. Večerem provázel novinář Miloš Čermák, který jej pojal ve volnějším stylu v duchu „stand up comedy“, takže zatímco se publikum bavilo některými jeho vtípky, organizátorům tuhl úsměv na rtu.
Každopádně lze říct, že ceny ve všech 16 kategoriích byly rozdány a byly uděleny také ceny Grand Prix výkonného výboru PR Klubu. Tu za grafický design si odnesl magazín sklářské firmy Lasvit „The beauty of Glass – Lighting Collection 2018/2019“. Za obsah Boomerang Communication za časopis společnosti CompAp a. s. za časopis The Current. Nejlepší celkovou úroveň elektronického obsahu měla loni podle výkonného výboru PR Klubu Škoda Mladá Boleslav a její youtube kanál, který připravila agentura Zaraguza CZ a nejlepší tištěné médium má opět Lasvit a The Beauty of Glass.

V kategorii určené pro periodika státní a veřejné správy, jejímž partnerem byl Ekonomický deník, ocenila porota prvním místem Masarykovu univerzitu v Brně a její časopis MUNI. Na druhém místě je Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně s časopisem Universalia a na třetím časopis Statistika&My Českého statistického úřadu. Ceny zástupcům vítězů předal vydavatel Ekonomického deníku Ivo Hartmann.

Osobností PR roku 2017 byl vyhlášen Patrik Schober, majitel agentury PRAM Consulting, který je zároveň předsedou představenstva WorldCom zahrnující 4 tisíce PR profesionálů ze 130 agentur. Její obrat je půl miliardy dolarů ročně.
Mohlo by vás zajímat
Jiří Reichl
O Zlatém středníku jsme psali:
Dnes je poslední možnost přihlásit obecní zpravodaje do soutěže Zlatý středník
Města a obce mohou přihlásit své zpravodaje do soutěže Zlatý středník. Ekonomický deník je…
„Erasmus pro starosty“: Samosprávy chtějí, aby EU dotovala studijní cesty zastupitelů