INZERCE

Čerpací stanice rakouské OMV v České republice. Foto: OMV

OMV má v Česku novou šéfku marketingu. Eva Šmelová se zaměří na vztahy se zákazníky i partnery

Společnost OMV oznámila změny ve vedení v České republice. Novou šéfkou marketingu se stala Eva Šmelová, která na pozici vystřídala Michala Jandu. Šmelová dříve působila ve společnostech L’Oréal či Tesco, kde se zaměřovala na přípravu marketingových kampaní a strategií. V OMV se zacílí na posilování vztahů s partnery i zákazníky a další budování povědomí o značce.

Nová marketingová ředitelka bude mít na starost například přípravu lokálních marketingových aktivit a kampaní. Soustředit se bude také na podporu aktivit OMV spojených s udržitelností.

Novou šéfkou marketingu ve společnosti OMV se stala Eva Šmelová. Foto: FYI Prague

„OMV je v mezinárodním i našem lokálním měřítku velmi silný hráč s významnou tradicí. Pozice marketingového šéfa je pro mě velkou výzvou a ráda bych přispěla k budování vztahů se zákazníky, pro které je OMV vysoce důvěryhodným dodavatelem pohonných hmot. Mým cílem je posílit pozici OMV jako prémiového partnera pro řidiče,“ uvedla Eva Šmelová.

Michal Janda, který v OMV Česká republika dosud řídil marketing a zároveň se zaměřoval na rozvíjení maloobchodních aktivit společnosti, se bude nadále věnovat plně pozici Convenience Retail manažera.

Zaměří se mimo jiné na rozvoj nabídky zboží i celkového konceptu obchodů VIVA. Ten chce OMV na svých čerpacích stanicích i nadále rozšiřovat. OMV Česká republika s centrálou v Praze působí na českém trhu od roku 1991. Společnost přímo zaměstnává téměř 70 lidí a prostřednictvím své sítě čerpacích stanic vytvořila dalších více než 2000 pracovních míst.

Koncern OMV v loňském roce dosáhl tržeb ve výši 39 miliard eur, v přepočtu 986,7 miliardy korun, a na nejrůznějších pozicích zaměstnává po celém světě okolo 20 600 pracovníků.

(teč)