Díky Cleverlance má nyní Komerční banka novou generaci Mobilní banky Business určené pro firmy a podnikatele.
Tím se rozroste skupina více než 200 tisíc stávajících uživatelů mobilní aplikace umožňující on-line přístup a obsluhu bankovních účtů a dalších bankovních produktů. Komerční banka se tak stala jednou z mála bank na českém trhu, které nabízejí řešení mobilního bankovnictví určené pro koncové zákazníky i malé a střední firmy.
Co přináší klientům nová Mobilní banka Business? Najdete zde standardní funkce:
- okamžitý přehled o zůstatcích,
- zadávání a odesílání plateb v Kč včetně možnosti načtení platby přes QR kód,
- náhledy na všechny typy účtů (běžné, spořicí, termínované, úvěrové),
- historie všech účtů,
- kompletní správa šablon platebních příkazů a
- Touch-ID pro přístup do aplikace.
Vedle těchto běžných nástrojů přináší novinka například:
- víceúrovňovou autorizaci všech plateb předpřipravených z internetového bankovnictví MojeBanka, MojeBanka Business, Profibanka a Přímý kanál (platby, dávky, platby s individuálním FX kurzem),
- kompletní přehled účtů více subjektů (společností) a
- automatické notifikace přímo v mobilním telefonu nebo tabletu o připravených platbách k autorizaci a mnohé další.
Samozřejmostí je také sdílení informací s internetovým bankovnictvím a velmi jednoduché, srozumitelné a intuitivní ovládání. Novou aplikaci Komerční banky „Mobilní banka Business“ lze snadno stáhnout v české i anglické verzi přes App Store a následně – během ledna 2016 – také na Google Play. Verze pro platformu Windows Mobile 10 a Windows 10 je plánována k uvolnění v průběhu roku 2016.
Úloha Cleverlance spočívala v kompletní dodávce návrhu, designu a vývoje aplikace na platformě iOS včetně serverové části spolu s její integrací do bankovních systémů.
„Komerční banka letos masivně investovala do ochrany klientů před phishingovými útoky a zároveň jsme zahájili sérii inovací našich bankovních aplikací pro chytré telefony. Letošním vrcholem je zcela nová generace Mobilní banky Business, která všem podnikajícím klientům umožňuje nepřetržitý přístup k firemním účtům a v jakémkoli čase, z jakéhokoli místa, tyto účty jednoduše obsluhovat,“ uvedl Mojmír Prokop, manažer Distribučních kanálů a Customer Intelligence v KB.
„Cleverlance se podílí na vývoji mobilního bankovnictví pro KB od roku 2005. Realizace aplikace pro business segment ve zcela novém inovativním designu byla pro nás velkou výzvou a jsem rád, že se nám opět podařilo dodržet vysokou kvalitu našich služeb, na kterou je KB od nás zvyklá,“ uvedl Petr Škoda, Key Account Manager společnosti Cleverlance.
-of-