Radniční listy, obecní noviny či jiná periodika vydávaná radnicemi obcí a měst mohou jejich vydavatelé přihlásit do 16. ročníku soutěže Zlatý středník. Pro tato periodika je určena kategorie „Nejlepší G2C časopis a noviny (veřejná a státní správa)“. Partnerem této kategorie je Ekonomický deník. Uzávěrka přihlášek je 15. února 2018.
Tradiční soutěž Zlatý středník se v roce 2018 koná již pošestnácté. Nejúspěšnější komunikační kampaně, firemní média nebo aplikace budou hodnotit přední odborníci z řad PR agentur, tiskových mluvčích či zástupců médií.
V rámci soutěže je možné přihlašovat tištěné časopisy a noviny také do kategorie „Nejlepší G2C časopis a noviny (veřejná a státní správa)“ určené pro obce a města. Ekonomický deník je mediálním partnerem této kategorie. „V rámci této kategorie je možné přihlašovat média určená pro občany, vydávaná periodicky, minimálně však 2× ročně. Tiskovina v této kategorii se obrací např. na obyvatele krajů, měst či obcí, na klienty zdravotnických a sociálních zařízení apod. Řadí se mezi periodické publikace. Formálně může mít podobu časopisu nebo novin,“ řekla výkonná ředitelka pořádající organizace PR Klub Adéla Ivan Jansová. Upozornila, že přihlášky je možné podávat do 15. února.
„V uplynulém roce porotci hodnotili 159 přihlášených projektů, třetí nejvyšší počet v historii soutěže. I letos bude přihlášená soutěž hodnotit odborná porota,“ dodala Jansová.
Výsledky loňského 15. ročníku soutěže Zlatý středník v kategorii „Nejlepší G2C časopis a noviny (veřejná a státní správa)“:
Umístění | Přihlašovatel | Zadavatel | Název média |
1. místo | Univerzita Karlova | Univerzita Karlova | Forum |
2. místo | Vysoké učení technické v Brně | Vysoké učení technické v Brně | Události na VUT v Brně |
3. místo | Zoologická zahrada hl. m. Prahy | Zoologická zahrada hl. m. Prahy | Trojský koník |
TOP RATED | Město Mělník | Město Mělník | Mělnická radnice |
TOP RATED | Český statistický úřad | Český statistický úřad | Statistika&My |
RATED | Město Frýdlant nad Ostravicí | Město Frýdlant nad Ostravicí | Frýdlantské noviny |
RATED | Obec Tuchoměřice | Obec Tuchoměřice | Tuchoměřický zpravodaj |
Zlatý středník letos nabízí 17 soutěžních kategorií. Novinkou je komplexní kategorie „Nejlepší obsahová strategie,“ která bude hodnotit efektivní propojení nejméně tří komunikačních kanálů. Proměnou prošlo také logo soutěže, které se po sedmi letech dočkalo nové verze. Autorka Dominika Mikolášová zůstala věrná zlaté barvě a připravila vizuál kombinující symbol středníku s názvem soutěže.
Tradičním záměrem přihlašovatelů do Zlatého středníku není jen vítězství v dané kategorii, ale také získání cenné zpětné vazby a tipů na konkrétní zlepšení svých projektů. Každé přihlášené médium totiž obdrží detailní hodnotící list od odborné poroty, kterou letos posílí například mluvčí skupiny ČEZ Ladislav Kříž nebo nová ředitelka Asociace Public Relations Agentur Silvie Marhoulová.
Přihlášky do 16. ročníku přijímá PR Klub do 15. února 2017. Více informací o soutěži je na webu www.zlatystrednik.cz.
Jiří Reichl