INZERCE

Peněžní aplikace Napka míří do herní komunity

Mobilní aplikace pro rychlé posílání peněz Napka s vlastní platební kartou od investiční skupiny Rockaway pokračuje ve své komunitní strategii.

V rámci profilace v cílové skupině mileniálů se spojuje s herní komunitou. Během prosince se bude objevovat v online pořadech Re-Fresh a Re-Fresh online a spolupracuje také s herním klubem Re-Load.

Cílem Napky je představit výhody aplikace s předplacenou kartou pro hráče – tedy především nakupování her a doplňků online. Díky tomu, že karta není spojena s osobním bankovním účtem, se výrazně zjednodušuje aktivace a také zásadně klesají možnosti jejího zneužití. Tyto benefity jsou představeny v rámci reklamního spotu Napky, který byl vytvořen ve spolupráci s osobnostmi z komunity. Hlas spotu propůjčil populární Sterakdary.

Napka streamerům zároveň nabízí platformu pro rychlé a jednoduché zasílání finančních příspěvků od fanoušků, tzv donate. Pomocí jednoduchého widgetu je možné používat Napku  při streamovaných pořadech a gameplayích – toto řešení již využívá například gamer Jirka Král a nyní i pořad Re-Fresh online. Hráčům tak odpadne nutnost platit poplatky za zprostředkování transakce mikrotransakčním platformám.

„Gameři jsou pro nás velmi zajímavou cílovou skupinou. Napka totiž dokáže vyřešit hned několik problémů, se kterými se při provozování svého koníčku nebo profese běžné potýkají,“ uvádí Veronika Kliská, marketingová manažerka Napky. “Řada gamerů řeší problém, jak platit za hry, skiny nebo rozšíření, když nemají vlastní účet a k němu vydanou platební kartu. Napku je přitom možné pořídit si online bez jediného podpisu už od 15 let. Zároveň přinášíme jednoduché řešení pro P2P platby v reálném čase bez jakéhokoli poplatku.“

Napka tak s gamery vytváří partnerství výhodné pro obě strany, kdy hráčům poskytuje platformu pro získávání sponzorských příspěvků a zároveň tak rozšiřuje povědomí o své značce a produktu. V herní komunitě také zahajuje prodej na místě, a to v oblíbeném herním klubu Re-Load.

-of-