Pražský magistrát chce modernizovat vnitřní informační personální systém. Na dodávku nového už vyhlásil předběžnou tržní konzultaci (PTK). Vyplývá to z portálu Tender arena.cz a Ekonomickému deníku to potvrdil i mluvčí radnice Vít Hofman. Nový systém by měl zahrnovat mimo jiné evidenci hodnocení zaměstnanců, jejich pracovní dobu, důvod nepřítomnosti nebo správu organizační struktury.
„Na základě vyhlášení předběžné tržní konzultace k veřejné zakázce ‚Zajištění personálního informačního systému pro MHMP‘ ověřujeme klíčové aspekty zakázky včetně ceny, rozsahu a možností dodání a provozu,“ uvedl Hofman. Předběžný odhad předpokládaných nákladů je podle mluvčího do 20 milionů korun bez DPH. Vypsání předběžné tržní konzultace slouží podle něj k ověření reálnosti těchto nákladů a optimalizaci finančního rámce zakázky.
Lhůtu pro zájemce na zaslání odpovědí stanovil magistrát do 14. března. Předpokládané zahájení veřejné zakázky je podle Hofmana ve třetím čtvrtletí letošního roku a odhadovaná doba realizace je 48 měsíců včetně podpory.
„Na základě PTK se mimo jiné ověřuje, v jakém termínu lze dodávku systému včetně migrace dat realizovat,“ doplnil Hofman. Dodal, že předběžná tržní konzultace hraje důležitou roli v nastavení zadávacích podmínek a umožňuje magistrátu vyhodnotit tržní možnosti pro co nejefektivnější implementaci nového systému.
Mohlo by vás zajímat
Podle podkladů k předběžné tržní konzultaci je jejím cílem získat od potenciálních dodavatelů informace, které umožní pražské radnici nastavit zadávací podmínky veřejné zakázky tak, aby odpovídaly jejím potřebám, současně však umožnily co nejširší účast možných dodavatelů v zadávacím řízení.
Dodavatel nového systému by se měl podle informací k předběžné tržní konzultaci kromě zajištění migrace dat postarat také o související licence a zdrojové kódy a implementaci systému do prostředí pražského magistrátu. Na starosti bude mít i nastartování systému a jeho zkušební provoz.
Personální informační systém by měl zahrnovat evidenci pracovně-právních vztahů, zmiňovanou správu organizační struktury, benefity z fondu zaměstnavatele, evidenci pracovní doby, evidenci hodnocení zaměstnanců, evidenci ohledně vytváření rozpočtu pro mzdové náklady i příplatky a odměny, anebo například různé typy „nepřítomnosti“ zaměstnanců.